Tunngle - błąd [4-110]









Powody dla których otrzymujesz taki komunikat ( obrazek poniżej ):



1.) Po zainstalowaniu Tunngle nie uruchomiłeś ponownie komputera.
2.) Inne połączenie jest na górze, w ustawieniach połączeń sieciowych.
3.) Po zainstalowaniu Tunngle zainstalowałeś inny program VPN.
4.) Zmieniłeś metrykę połączenia Tunngle.
5.) Zmieniłeś metrykę innego połączenia VPN.
6.) Firewall blokuje plikowi 'TnglCtrl.exe' połączenia przychodzące i/lub wychodzące. 
7.) Usługa systemowa 'DHCP ...' nie działa poprawnie. 
8.) Przyczyną także może być złe skonfigurowany Firewall.



Rozwiązania tego problemu.

1.) Uruchom ponownie komputer.
2.) Zapoznaj się z poradnikiem Konfiguracja komputera i Tunngle do instalacji, używania i grania i upewnij się że połączenie Tunngle jest na górze w ustawieniach połączeń sieciowych.
3.) Jeśli używasz Tunngle, musisz wiedzieć że powinien to być jedyny program VPN zainstalowany na komputerze. W przeciwnym razie system może mieć problemy z poprawnym połączeniem. Im więcej połączeń, tym więcej ew.  problemów. 
4.) Upewnij się że w ustawieniach metryki Tunngle są domyślne wartości.
5.) Upewnij się że w innych połączeniach wartości metryki także ustawione są jako domyślne. 
6.)  Zapoznaj się z tematem - Firewall - Informacje & Konfiguracja - aby upewnić się że Tunngle wraz z połączeniami jest poprawnie ustawione w używanym przez Ciebie firewallu.
7.) Sprawdź także czy usługa systemowa DHCP działa poprawnie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz