Jak grać ... Call of Duty 2 ?

   Jest to jeden z wielu poradników, podesłanych mi w ciągu ostatnich tyg. Niestety jak to bywa, nie miałem czasu aby poradniki udostępniać je na blogu. Z góry tez przepraszam osoby, które te poradniki mi podesłały, za nie publikowanie ich w miarę, jak poradniki były nadsyłane. 

   Dzięki także za Wasze wsparcie i rozmowy, jakie przeprowadzaliśmy za pośrednictwem Skype ( jeśli masz jakieś pytania odnośnie poradników, szukaj mnie na Skype; mój nick to - szametu ) czy poprzez email. Wiele  z tego co mi powiedzieliście, na pewno znajdzie zastosowanie w przyszłych poradnikach tworzonych przeze mnie. 

   Moja pierwsza odsłona serii Call of Duty. Po tej, przyszła pora na cześć pierwszą, później Modern Warfare i tak się potoczyło. Powiedzieć muszę, iż zupełnie odszedłem od serii Medal of Honor ( mały romans z MoH 2k10 ) właśnie dzięki CoD'owi. 


A Ty ? Jesteś Soap'em czy może Ghostem ? 

1.) Dołącz lub utwórz siec w której będziesz grał w grę. 
2.) Zainstaluj grę, a  następnie pobierz i zainstaluj patch 1.3 .
3.) Uruchom grę multiplayer. 
4.) W grze, po wybraniu profilu wybierz odpowiednio:
a.) 'Join Game' aby dołączyć do utworzonego serwera do gry.  Ważne! Upewnij się że w zakładce 'Source' widnieje opcja 'Local'. Jeśli tak nie jest, wybierz odpowiednią opcję, w przeciwnym razie gra pobierze listę serwerów z sieci.
b.) 'Start New  Server' aby utworzyć  własny serwer w sieci. Możesz tutaj ustawić własne opcje.
5.) Graj i upewnij się że nikt nie opuści pola bitwy niezwyciężony. 

Porty i protokoły.

   Do poprawnego grania, gra wymaga przepuszczonych portów w routerze ( protokoły podane zostały w  nawiasach. )

  • 28960 (TCP/IP )
  • 20500, 20510, 28960 ( UDP )

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz