Jak grać ... Empire Earth III ?



   W końcu. Stało się. Nareszcie. Moja kolekcja gier 'Empire Earth' jest kompletna. Tym razem w końcu dostałem upragnioną przesyłkę z ww tytułem. 

   Nawet nie myśląc wiele, gra wylądowała na dysku i mogłem się cieszyć i wzdychać w ochach i achach. Po długim czasie przyszła pora na rozgrywkę sieciowa. A ze znajomi już dawno dopominali się i odgrażali, iż z miła chęcią dali by mi łupnia, cóż czy mogłem im odmówić ?





Empire, nie ważne gdzie, ważne że własne. 

1.) Dołącz lub utwórz siec, w której będziesz grał.
2.) Pobierz patch 1.1 ( wersja eu ) lub do polskojęzycznej gry - 1.1 .
3.) Uruchom grę i wybierz tryb 'Multiplayer'.
4.) Tutaj wybierz opcje 'LAN/Direct connect' .
5.) Jeśli chcesz się dolaczyc do rozgrywki wybierz z listy u góry istniejący serwer i dołącz. Gdybyś nie widział rozgrywki, a wiesz że takowa istnieje, możesz użyć opcji z bezpośrednim wpisywaniem adresu IP.
6.) Gdybyś jednak chciał utworzyć własną rozgrywkę, wybierz odpowiednia opcje a po ustawieniu  gry rozpocznij podbój świata. Zacznij od własnego pokoju :P 


Drobnostki.

   Zgodnie z zaleceniem gry, ustaw odpowiednio w firewallu  opcje, tak aby gra była widoczna dla innych w sieci.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz