Jak grać ... Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier ?



   Napisał do mnie wczoraj, baaardzo późnym wieczorem Mikołaj. Długo nasza rozmowa trwała, o tym że Wilq tak naprawdę wywodzi się z jednego z plemion z Mysłowic, a nie jak twierdzi, z ZWM'u ... że Alc-Man to naprawdę drugi brat cioteczny od strony matki brata ojca Słabego Wielbłąda ... 

   Rozmowa pewnie i długo by trwała jeszcze, niestety musiałem iść spać ( ranne obowiązki ) ... jednak jedna wiadomość przykula mnie na dłużej do lapka. 

   Dostałem mianowicie wiadomosc od Mikołaja właśnie, informująca mnie, że podesłał mi poradnik jak grać w Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier na mejla. Szybko sprawdziłem, czy aby na pewno, a teraz już spieszę z opublikowaniem go Wam. Miłego grania i mam nadzieje że przestaniecie w końcu zadręczać mnie pytaniami, kiedy ach kiedy napisze w końcu ten poradnik dla tej gry :P



Kompania duchów ... czyli prawie jak pogromcy duchów ?

1.) Zainstaluj grę, a następnie pozwól by gra się zaktualizowała do najnowszej wersji ( w chwili pisania tego poradnika,  była to wersja 1.2 . )
2.) W oknie 'UbiLauncher' zaloguj się i upewnij się że jest ustawione na 'Online' .
3.) Włącz grę i w menu głównym wybierz 'Moi znajomi'.
4.) Tutaj możesz zarządzać znajomymi, a co najważniejsze, dodać możesz nowych. Dodaj znajomych, z którymi będziesz grać.
5.) Kiedy tylko znajomi zostaną dodani ( po wpisaniu nicku znajomego, wysłana zostanie do niego  wiadomość z zaproszeniem ) będziesz mógł wybierać z kim chcesz grac. Zamknij grę.
6.) Utwórz lub dołącz do sieci, w której  będziesz grać.
7.) Ponownie włączasz grę, po czym wybierasz odpowiednio 'Kampania' -> 'Zaproś znajomego'.
8.) Aby kampania w trybie kooperacji była możliwa, host musi zaprosić co najmniej jedna osobę do grania .
9.) Kiedy już wszyscy są ustawieni, możecie wspólnie grać. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz