Dungeon Defenders za darmo !


   Zbliża się rok mojej działalności na blogu. Przez rok opisywałem jak rozwiązać  najczęściej spotykane problemy z programami VPN, pisałem poradniki ( Wy także mi w tym pomagaliście ) do gier czy własne opinie dotyczące programów. 

   Na podsumowanie jeszcze czas. Mam już gotowy zarys własnego podsumowania wraz z odpowiedziami na najczęściej zadawane mi pytania tutaj czy prywatnie. 

   Ale teraz czas dla Was. Wykażcie się i zróbcie coś dla innych a przy okazji możecie wygrać grę. Opisywaną grą jest Dungeon Defenders


Kto może i na jakich zasadach ?


   Konkurs jest dla każdego. Każdy kto tylko chce, może uczestniczyć. Jakkolwiek jest tylko jedno miejsce pierwsze. Tylko jeden wygrany. Każdy z chętnych musi także posiadać aktywne konto STEAM, gdyż to właśnie poprzez STEAM uzyska nagrodę.  

Z kim muszę się przespać ?

   Wystarczy że podeślesz na adres email szametu@gmail.com dwa poradniki utworzone przez Ciebie. Poradniki dotyczą wybranych przez Ciebie gier. Ważne aby pokrywały minimum dwa rożne programy do grania. 
Dla przykładu dla Hamachi & Tunngle. 


Last but not the last ...

   Jakiekolwiek poradniki z tzw. 'lan fixami' lub inna treścią piracką są automatycznie banowane ! Tutaj nie ma i nie będzie miejsca na piractwo !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz