Evovle - Pierwsze wrazenia [Wideoporadnik]







   Od czasu zamieszczenia przeze mnie pierwszego poradnika o Evovle, ciągle dostawałem od Was mejle, prywatne wiadomości na gg lub skype, abym przybliżył Wam najwazniejjsze funkcje,e opcje i moje spostrzeżenia. 

   Po wielu męczarniach z systemem ( po zaktualizowaniu 7 do najnowszej wersji - SP1 - system zaczął się wywalać. Przy próbie przywrócenia obrazu Acronis True Image utraciłem całe partycje, włącznie z partycją backup, do tego doszedł firewall Comodo który nie chciał działać na 7, wiec musiałem kupić nowa wersje systemu ... mogę tak długo ;p ) w końcu nagrałem filmik, gdzie postarałem się Wam przybliżyć wszystkie te zagadnienia, o które prosiliście. Miłego oglądania ;)



Evolve - krótko i (nie)na temat.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz